24/11/2020

Marius Dorin

Care este, pe scurt, experiența ta?

Din anul 2008 sunt în Accesoria, iar din 2018 m-am profilat pe partea de utilaje. De atunci, am 128 de intervenții de service la client (exceptându-le pe cele online și instalările). De la începutul anului 2019 până în prezent, am făcut 258 de deplasări.

Care sunt utilajele care nu mai au niciun secret pentru tine?

CNC-urile de găurire, însă sunt bun prieten și cu Vitap Point (2, K2 top, K2 920, K2 2.0), Rover A, B, K, Corpus, TPA, bSolid.

Îți amintești care este prima mașină servisată de tine?

Da, este un Point 2.

Care este cel mai important proiect al tău?

Fiecare proiect a fost important, pentru că fiecare proiect a adus informații noi. Începând de la zero, am progresat, acumulând informații noi la fiecare acțiune.

Ai o recomandare pentru producători?

Le recomand producătorilor care doresc să achiziționeze un utilaj, să se informeze foarte bine atât despre beneficiile, dar și despre responsabilitățile pe care le aduce un astfel de aparat.

Sigur că beneficiile sunt enorme în termeni de productivitate și calitate. Dar există câteva responsabilități obligatorii, dacă vor ca aparatul să funcționeze bine și să aibă viață lungă: să fie exploatat de un operator foarte bine instruit; atât operatorul, cât și producătorul să aloce timp pentru instructaj; să facă mentenanța și reviziile utilajului cu toată rigoarea și seriozitatea.

Părerile clienților

Bogdan Voiculescu (Mabis): De câte ori am avut nevoie de ajutor, Marius a fost mereu persoana potrivită! Prompt și la obiect, a identificat rapid problema, a aplicat soluția și astfel linia noastră de producție a revenit la normal.