26/11/2020

George Brull

Care este, pe scurt, experiența ta?

Sunt inginer electronist și, din 2016, colaborez cu Accesoria.

Care sunt responsabilitățile tale?

Mă ocup de relația cu furnizorii și clienții în aftersales. Mai exact, după ce utilajul a fost achiziționat de client și instalat de colegii noștri de la service, rolul meu este să țin legătura cu clienții. Când au nevoie de o piesă de schimb, când există o problemă, mă contactează.

Care sunt cele mai mari provocări pe care le întâlnești?

De obicei, clientul mă sună când apare o problemă, iar eu trebuie să mișc lucrurile ca să o rezolv cât mai repede și mai bine.

În această perioadă, provocarea cea mai mare este legată de timpul de aducere a pieselor de schimb.Dacă furnizorii au piesa în stoc, problema se rezolvă rezonabil. Dacă însă nu o au pe stoc, lanțul devine mai lung, intervin și furnizorii furnizorilor, cei care produc piesa, iar timpul de livrare este mai mare. Așteptarea aceasta este una dintre provocări, mai ales dacă se întinde la câteva săptămâni.

Câte ore pe zi petreci la telefon cu clienții?

9 ore pe zi în discuții cu furnizorii și clienții, la telefon, pe Whatsapp și e-mail.

Ce îți place cel mai mult la ceea ce faci?

Oamenii cu care interacționez.

Relația cu clientul îmi place pentru că este fericit la final, când utilajul funcționează.

Relația cu colegii din echipa de service și vânzări este foarte faină, ne susținem reciproc.

Și îmi mai place și relația cu furnizorii, care sunt foarte relaxați și rezolvăm ce avem de rezolvat ușor, amabil, fără stres.

Părerile clienților

(GP Sofa) George ne este de ajutor de fiecare dată când avem o problemă cu piesele. Avem o relație foarte bună și cred că cel mai mult apreciem că este implicat, calm, stăpân pe situație. Îți dă încredere că o să rezolve. Și o face de fiecare dată cu brio.

L. Raicu (Artemob) În ceea ce privește colaborarea cu dl George Brull, pe partea de livrare de piese de schimb, sunt foarte mulțumit: am avut răspunsuri rapide, clarificări, ajutor când am avut nevoie de livrări urgente. Amabilitatea, proactivitatea și experiența tehnică a d-lui Brull ne fac să contactăm oricând cu încredere și plăcere compania Accesoria.