22/01/2024

Poziții deschise


SERVICE TECHNICIAN – MACHINE SYSTEMS

Despre rol

Suntem în căutarea unui reprezentant de Service, responsabil cu activitățile de instalare, reparații și întreținere ale echipamentelor pentru prelucrarea lemnului comercializate de Accesoria. Cu un portofoliu diversificat de clienți și mașini de producție avansate, căutăm un expert care să ofere suport tehnic de înaltă calitate pentru a asigura funcționarea optimă a echipamentelor noastre.

Regiune: sudul României

Responsabilități:

  • Instalează echipamentele vândute și instruiește reprezentantul/ reprezentanții clientului privind utilizarea și întreținerea acestora;
  • asigură diagnosticarea și repararea echipamentelor defecte, întocmește necesarul de piese de schimb și trimite comanda către departamentul de asistență after-sales;
  • asigură asistența tehnică fie prin telefon, fie online, fie prin vizite la clienții;
  • execută lucrări de întreținere pe bază de contract de service și vizite de mentenanță preventivă;
  • menține relația cu clienții existenți în vederea asigurării exploatării echipamentelor conform standardelor impuse de producător;
  • furnizează informații despre situația lucrărilor și a problemelor apărute de pe teren prin înregistrarea acestora în programul intern de centralizare a intervențiilor (CRM) și comunicarea acestora coordonatorului departamentului service;
  • documentarea detaliată a tuturor intervențiilor și instalărilor;
  • colaborarea cu echipa de vânzări pentru identificarea unor nevoi sau pentru oferirea de soluții tehnice în procesul de vânzare;
  • întocmește rapoarte specifice pentru asistență tehnică, cheltuieli individuale, deconturi etc.

Abilități:

  • cunoștințe solide atât pe partea electrică, cât și pe partea mecanică;
  • creativitate, inițiativă și orientare către rezultat, aplecare către rezolvarea eficientă a problemelor;
  • capacitate de adaptare la schimbări și de abordare a situațiilor cu deschidere și flexibilitate;
  • înțelegerea importanței clientului și implicarea sinceră în oferirea unui serviciu excepțional;  
  • capacitate de convingere și comunicare

Cerințe:

  • studiile medii sau superioare (tehnice – avantaj);
  • experiența anterioară (in industria mobilei – avantaj);
  • cunoștințe PC și limba engleză/ italiană;
  • permis de conducere categoria B (obligatoriu);
  • onestitate, bun simț, etică.

Interesat? Hai să ne cunoaștem! Trimite-ne CV-ul la adresa echipamente@accesoria.ro.


SPARE PARTS COORDINATOR – MACHINE SYSTEMS

Despre rol

Suntem în căutarea unui reprezentant de piese de schimb dedicat și bine informat pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de Service pentru utilaje de producție a mobilei. Candidatul ideal va fi responsabil de gestionarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții noștri, oferind soluții eficiente pentru necesitățile lor de piese de schimb pentru utilaje de producție a mobilei.

Regiune: Jilava, Ilfov

Responsabilități:

  • preluarea și înregistrarea corectă a tuturor solicitărilor de piese de schimb de la clienți și alte departamente interne. Asigurarea că detaliile solicitărilor sunt complete și exacte;
  • colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura înțelegerea completă a cerințelor și nevoilor legate de piesele de schimb;
  • menținerea legăturii cu clienții pentru a clarifica și confirma detaliile solicitărilor de piese de schimb, transmiterea ofertelor către clienți și urmărirea confirmării de comandă;
  • lansarea comenzilor către furnizori, recepția livrărilor și transmiterea pieselor de schimb către clienți. asigurarea că toate articolele îndeplinesc standardele de calitate și sunt conforme cu specificațiile cerute de clienți;
  • monitorizarea statusului livrărilor pentru a se asigura că sosesc în termen și în conformitate cu specificațiile. Rezolvarea problemelor legate de livrări, cum ar fi întârzierile sau produsele deteriorate;
  • oferirea de suport tehnic telefonic – capacitate de consiliere cu privire la problema întâmpinată și de oferire de rezolvări;
  • gestionarea stocului de piese de schimb: stabilirea necesarului în colaborare cu personalul tehnic;
  • derularea altor activități de logistică, precum planificarea livrărilor de echipamente sau supervizarea încărcării-descărcării mărfii;
  • introducerea, preluarea, procesesarea și transmiterea datelor și documentelor folosind sistemele interne și ale furnizorilor – CRM, ERP;
  • analizarea datelor pentru a identifica oportunități de optimizare și îmbunătățire a proceselor;
  • menținerea unei bune relații cu clientii, partenerii și furnizorii;
  • oferirea de sprijin operațional în derularea activităților de vânzări și service.

Abilități:

  • aptitudini tehnice – dobândite prin studii de specialitate sau experiență în domeniu;
  • seriozitate, dinamism, atenţie la detalii;
  • spirit practic, organizat, ordonat;
  • perseverență în îndeplinirea obiectivelor;  
  • capacitatea de a lucra în echipă.

Cerințe:

  • studii medii/ superioare;
  • bune cunoştinţe de operare PC;  
  • cunoştinţe solide de limba engleză;
  • onestitate, bun-simț, etică.

Interesat? Hai să ne cunoaștem! Trimite-ne CV-ul la adresa echipamente@accesoria.ro.


CUSTOMER SUPPORT SPECIALIST– FITTING SYSTEMS

Despre rol

Ne extindem echipa cu un Specialist Customer Support dedicat pentru a oferi asistență de înaltă calitate clienților noștri în domeniul producției de mobilier. Cu o gamă variată de accesorii premium, suntem în căutarea unei persoane comunicative și orientate către soluții, care să aducă un plus de valoare experienței clienților noștri.

Regiune: Ilfov, Jilava

Responsabilități:

  • oferirea de asistență telefonică, prin e-mail sau chat clienților în legătură cu produsele și serviciile noastre;
  • gestionarea eficientă a întrebărilor, reclamațiilor și solicitărilor clienților;
  • furnizarea de informații despre produse, prețuri, disponibilitate și termene de livrare;
  • introducerea și procesarea comenzilor în sistem;
  • colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a rezolva problemele clienților;
  • întocmirea de rapoarte periodice privind activitatea departamentului Customer Support;
  • contribuția la îmbunătățirea continuă a proceselor și serviciilor de suport.

Abilități:

  • comunicare foarte bună verbală și scrisă pentru a interacționa eficient cu clienții și a răspunde în mod clar la întrebările și preocupările acestora;
  • capacitatea de a înțelege nevoile clienților, demonstrând un comportament empatic și o aplecare către rezolvarea rapidă și atentă a problemelor;
  • gestionarea eficientă a timpului pentru a răspunde prompt solicitărilor;
  • atitudine orientată către client, cu implicarea sinceră în oferirea unui serviciu excepțional;
  • capacitate de adaptare la schimbări și de abordare a problemelor cu deschidere și flexibilitate.

Cerințe:

  • experiență anterioară într-o poziție similară de customer support;
  • abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
  • empatie și atenție la detalii în tratarea solicitărilor clienților;
  • cunoștințe despre produsele și accesoriile pentru producția de mobilier reprezintă un avantaj;
  • orientare către soluții și capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic;
  • onestitate, bun-simț, etică.

Interesat? Hai să ne cunoaștem! Trimite-ne CV-ul la adresa info@accesoria.ro.


AREA SALES MANAGER – FITTING SYSTEMS

Despre rol

Suntem în căutarea unui reprezentant de vânzări entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre din echipei de vânzări de accesorii de mobilier. Candidatul ideal are abilități excelente de comunicare, o atitudine proactivă și o pasiune pentru industria mobilierului și a accesoriilor.

Regiune: București și județe limitrofe

Responsabilități:

  • identificarea și prospectarea clienților potențiali în industria mobilierului;
  • prezentarea și promovarea produselor noastre de accesorii pentru mobilier, în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei;
  • gestionarea și dezvoltarea portofoliului de clienți existenți;
  • oferirea de consultanță tehnică, preluarea și înregistrarea comenzilor;
  • întocmirea și prezentarea ofertelor personalizate în funcție de nevoile clienților;
  • propunerea și implementarea de soluții și planuri pentru dezvoltarea mixului de produse la client;
  • urmărirea realizării planului de vânzări lunar/ trimestrial/ anual;
  • urmărirea planului de încasare în conformitate cu termenele stabilite împreună cu clienții;
  • transmiterea lunară a documentelor administrativ-operaționale;
  • monitorizarea tendințelor din industrie și identificarea oportunităților de piață;
  • colaborarea strânsă cu echipa de vânzări și departamentul de marketing pentru atingerea obiectivelor;
  • asigurarea unui nivel înalt de satisfacție a clienților prin furnizarea de servicii de calitate.

Abilități:

  • abilitatea de a construi și menține relații solide cu clienții, contribuind la satisfacția acestora cu produsele și serviciile companiei;
  • capacitatea de a înțelege nevoile clienților, demonstrând un comportament empatic și o aplecare către rezolvarea rapidă și atentă a problemelor;
  • capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, simț pentru detaliile care contează;
  • orientare către client – grijă și empatie față de solicitări, rezolvarea posibilelor obiecții;
  • gândire pozitivă, amabilitate, organizare, adaptabilitate la situații neprevăzute.

Cerințe:

  • experiență într-un post similar de vânzări constituie un avantaj;
  • cunoștințe despre produsele și accesoriile pentru producția de mobilier;
  • permis de conducere categoria B;
  • onestitate, bun-simț, etică.

Interesat? Hai să ne cunoaștem! Trimite-ne CV-ul la adresa info@accesoria.ro.